onsdag 2 september 2009

Sista maltiden i Firenze! Last supper in Firenze!

Jaha, da ar det bara en liten stund kvar tills jag ska ga till hotellet, ta vaskorna och aka till flygplatsen. Kanns lite trist, fast jag langtar ju efter familjen...

Har kopt 1,5 kg parmesanost! Far se om det far aka med handbaggaget!

Konferensen ar slut och det var bade bra och inte sa bra. Lite blandat helt enkelt. Men det var nagra guldkorn som jag inte velat missa. Bl.a. ett projekt med brain control interfaces. Trevlig konferensmiddag igarkvall med harlig mat! Far se om jag hinner lagga upp ett par bilder strax...
_____________________

So soon it's time to leave for the airport. Would have liked to stay, but I really miss my family by now...

Bought one and a half kilo of parmesan cheese! We'll se if they'll let me have that on board!

The conference is over and it contained presentations that were good and not others that were not so good ... But some of them I'm hapy I didn't miss. For instance on on Brain Control Interfaces. The conference dinner last night was nice and the food was great. We'll se if I can upload some photos here...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar